REGULAMIN

Regulamin

 

Postanowienia ogólne

 

1.  Apteka internetowa, działająca pod adresem www.AptekaZdrowie-24.pl prowadzona jest przez Aptekę Zdrowie z siedzibą w Staszowie przy ul. Opatowskiej 10, PUH MAJ J.Maj; NIP 866-152-62-81;  Regon 292615287; tel. 15 307 01 53,  posiadającą zezwolenie Świetokrzyskiego Wojewódzkiego Inspektoratu Farmaceutycznego nr WIF-KI/17/2002 na prowadzenie apteki ogólnodostępnej i zwaną dalej Apteką.

        

2.  Złożenie zamówienia na towary oferowane przez Aptekę za pośrednictwem strony internetowej www.aptekazdrowie-24.pl oznacza akceptację przez Kupującego niniejszego Regulaminu.

 

Oferta

 

1.  AptekaZdrowie-24.pl oferuje zgodnie z prawem polskim i prawem Unii Europejskiej (Ustawa o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną, Dz.U. 2002, nr 144, poz. 1204; Ustawa Prawo Farmaceutyczne, Dz.U. 2001, nr 126, poz. 1381)  jedynie leki dostępne bez recepty (Over The Counter).

 

2. Wszystkie produkty oferowane w aptece internetowej AptekaZdrowie-24.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone do obrotu.

 

3.  Prezentowane na stronie internetowej zdjęcia produktów mają wyłącznie charakter informacyjny. W zależności od aktualnie stosowanych przez producentów opakowań, mogą się one różnić od opakowań umieszczonych na stronie Apteki.

 

4. Informacje zawarte w opisach produktów na stronie internetowej pochodzą odpowiednio od ich producentów,  mają charakter informacyjny i nie są zaleceniami lekarskimi ani farmaceutycznymi. Klient przed użyciem preparatu jest zobowiązany zapoznać się z ulotką, zawierającą informacje dotyczące stosowania danego produktu leczniczego, lub zasięgnąć porady lekarza  lub farmaceuty, gdyż każdy lek niewłaściwie stosowany może zagrażać życiu lub zdrowiu.

 

5.    Wszystkie ceny podane w ApteceZdrowie-24.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

 

 

6. Oferta cenowa w aptece internetowej może się różnić od oferty apteki ogólnodostępnej.

 

7.   Ceny produktów są regularnie aktualizowane, dla konkretnego zamówienia wiążąca jest cena obowiązująca w momencie jego złożenia.
Pomimo najwyższej staranności może się zdarzyć w wyjątkowych przypadkach że po automatycznej aktualizacji pojawią się produkty w cenie 0,01 zł lub niespotykanie niskiej. W takim przypadku Apteka zastrzega sobie prawo do sprostowania a Klientom którzy pomogą nam wyłowić takie przypadki z góry bardzo dziękujemy.

 

8.    Wszystkie użyte na stronie internetowej nazwy produktów, marek, znaki graficzne są własnością firm właścicieli tych marek  produktów i znaków graficznych.

 

 

Zamówienia i realizacja

 

1. Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest podanie przez Kupującego wszystkich wymaganych informacji, które zawarto w formularzu elektronicznym zamówienia. Każda osoba składająca zamówienie, powinna dokładnie uzupełnić obowiązkowe pola formularza. Dane osobowe powinny być zgodne z prawdą. Zamówienia o wątpliwych danych osobowych nie będą realizowane.

 

2.   Klient, który dokonał zamówienia na stronie internetowej, otrzyma na swoją skrzynkę email powiadomienie o dokonaniu zamówienia, które jest zobowiązany potwierdzić, inaczej zamówienie nie będzie realizowane, a po 3 dniach zostanie anulowane.

 

3.    Wybranie funkcji „Złóż zamówienie” jest jednoznaczne z zamknięciem zamówienia. Zamówienie nie może więcej być zmienione, pod względem jego zawartości.

 

4.    Do każdego zamówienia dołączany jest paragon fiskalny lub, na życzenie Klienta, faktura VAT, co należy zaznaczyć w formularzu przy składaniu zamówienia. Warunkiem wystawienia przez Aptekę faktury VAT jest wskazanie, przez Kupującego, w treści zamówienia dodatkowych informacji, w szczególności numeru NIP (REGON) Kupującego, a w przypadku osoby fizycznej podanie numeru PESEL. Kupujący wyraża zgodę na wystawienie faktury VAT.

 

5.    Klient jest na bieżąco informowany automatycznie generowanymi wiadomościami e-mail o statusie zamówienia. Po odebraniu paczki przez kuriera, Klient może śledzić na portalu firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej, gdzie aktualnie znajduje się jego przesyłka. Osoby które wybrały odbiór zamówienia w Aptece stacjonarnej, są powiadamiane SMS-em gdy zamówienie jest gotowe do odbioru.

 

           6.  Zamówienie może zostać anulowane przez Klienta do momentu przekazania
                   przesyłki kurierowi. W tym celu należy wysłać informację na adres
              
info@aptekazdrowie-24.pl.  Apteka zwróci wpłacone przez Klienta pieniądze.
                Zwrot wpłaconej sumy nastąpi po potrąceniu opłat za przelew o ile Klient
                wybrał formę płatności za którą Apteka poniosła opłaty ( patrz zakładka
                "Sposoby płatności") Przy zamówieniach większej ilości sztuk zaleca się
                rezerwację drogą mejlową bądź telefonicznie.


7.    Apteka zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta kosztami usługi transportowej w przypadku braku możliwości doręczenia przesyłki z powodu podania nieprawidłowego lub niepełnego adresu dostawy.

        

8.   Zamówienia, za które nie wpłynie przedpłata na nasze konto w terminie
     7 dni
,  zostaną anulowane.

          9.    Dostępność produktu w Aptece oznacza że co najmniej jedna sztuka jest
               dostępna w sprzedaży. W sporadycznych przypadkach dostępność produktu
,
               w zależności od popytu i zapasów w magazynie oraz u dostawców
, może
               ulec gwałtown
ej zmianie tak, że w danym momencie widoczny na stronie
              
Apteki produkt jako dostępny, z chwilą składania zamówienia może być już
               wysprzedany.
W takiej sytuacji Klient zostanie o tym niezwłocznie
                powiadomiony przez Aptekę.
Przy zamówieniach większej ilości sztuk zaleca
                 sie rezerwację drogą mejlową bądż telefonicznie.
 

10. Wszystkie produkty, które są doręczone Klientom, są odpowiednio zabezpieczone oraz starannie zapakowane w kartonowym pudełku. Każda przesyłka posiada list przewozowy z adresem doręczenia oraz numer telefonu podany przez klienta w celu ułatwienia doręczenia przesyłki.

 

11. Na życzenie Klienta Apteka zapakuje zamówienie w opakowanie neutralne (wymaga zaznaczenia w elektronicznym formularzu zamówienia). Apteka gwarantuje pełną dyskrecję.

 

12. Apteka ma prawo do zmian cen oraz postanowień tego Regulaminu bez      wcześniejszego uprzedzenia.

 

13.   Cena produktów obowiązują do wyczerpania zapasów.
 Apteka nie prowadzi sprzedaży hurtowej.

 

14. Zamówienia mogą być składane przez 24 godziny na dobę. Zamówienia złożone w piątek po godzinie 17, soboty, niedziele oraz święta, realizowane będą w kolejnym dniu roboczym.

15. Po wypełnieniu formularza zamówienia i sprawdzenia poprawności wprowadzonych danych, należy zaznaczyć opcję, dotyczącą akceptacji treści upoważnienia dla pracownika firmy doręczającej do odbioru zamówionych produktów w imieniu Zamawiającego  i na rzecz Zamawiającego. Następnie, należy wybrać opcję „realizuj zamówienie”. Zamówienie zostanie przekazane do realizacji. W przypadku braku akceptacji upoważnienia, zamówienie nie będzie mogło zostać zrealizowane.

16. Apteka nie odpowiada za ograniczenia wynikające z przepisów celnych innego kraju.
Apteka nie ponosi odpowiedzialności finansowej jeśli paczka zostanie opóźniona lub dostawa zostanie całkowicie wstrzymana przez urząd celny.


 

 

 Płatności

     Możliwe są następujące formy płatności:

 

1.     Płatność za pomocą przelewu bankowego

                AptekaZdrowie-24

      Bank Pocztowy

      Nr konta: 37 1320 1537 0752 5959 3000 0001

      W tytule zapłaty prosimy podać numer zamówienia

 

       Do płatności z zagranicy należy użyć międzynarodowe numery konta:

       IBAN            PL37132015370752595930000001

                 SWIF/BIC      POCZPLP4

                 Wysyłka nastąpi po zaksięgowaniu opłaty za zamówienie
                  na naszym koncie.

 

2.    Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki - usługa dostępna wyłącznie na      terenie Polski.

 

3. Płatność kartą kredytową VISA lub MASTERCARD zgodnie z zasadami obsługującego serwisu eService - po złożeniu zamówienia Klient zostaje  przekierowany szyfrowanym połączeniem do strony weryfikującej kartę - po dokonaniu płatności realizujemy zamówienie. UWAGA! W przypadku płatności zagraniczną kartą kredytową/debetową, lub przelewem z zagranicznego konta, kwota do zapłaty może się nieznacznie różnić od umieszczonej na stronie internetowej AptekaZdrowie-24.pl podawanej w EUR lub GBP. Przelicznik kursu zastosowany na stronie internetowej bazuje na oficjalnym kursie Narodowego Banku Polskiego i może się nieznacznie różnić od kursu poszczególnych banków. Przeliczenie wartości z zagranicznych walut leży w gestii obsługujących konta czy karty instytutów bankowych.

 

4.  Płatność za pomocą szybkiego przelewu bankowego SOFORT BANKING. Przelew następuje w czasie rzeczywistym, po dokonaniu płatności możemy przystąpić od razu do kompletowania zamówienia. Sofort Banking posiada najwyższy standard zabezpieczeń. W zakładce "Sposoby płatności" można sprawdzić banki objęte systemem Sofort Banking na terenie Polski. System Sofort Banking działa w 9 krajach europejskich i z tych krajów można również wykonać szybki przelew. Klient może łatwo sprawdzić na stronie www.sofort.com czy jego bank uczestniczy w systemie szybkiej płatności Sofort Banking.

 

5.    AptekaZdrowie-24.pl ustala ceny produktów dla Klientów na bardzo niskim poziomie.
Koszty dodatkowe
, takie jak transport oraz opakowanie i koszt transferu pieniędzy, są doliczane dodatkowo do zamówienia w zależności od wybranej formy przesyłki oraz formy zapłaty. Kupujący uiszcza koszty dostarczenia przesyłki oraz koszty przekazania zapłaty według aktualnych cenników umieszczonych w zakładce "Dostawa" i „Sposoby płatności”.

 

 

Czas realizacji

 

1.    Czas realizacji zamówienia naliczany jest od momentu zaksięgowania przedpłaty na koncie Apteki lub od momentu dokonanego zamówienia i płatności online ( karta płatnicza, szybki przelew lub PayPal )

 

2.  Apteka zastrzega sobie prawo na zrealizowanie zamówienia w ciągu sześciu dni roboczych. Około  90 % zamówień realizowanych jest w ciągu 24 godzin.

 

3.    W przypadku dużych zamówień i chwilowego braku pojedynczego produktu, Apteka zastrzega sobie prawo wysyłki niepełnego zamówienia oraz dosłania brakującego produktu przesyłką uzupełniającą. Przesyłka uzupełniająca jest dla Klienta bezpłatna.

 

4.    W przypadku zaistnienia obawy, że zamówienie nie bedzie mogło być zrealizowane w terminie Apteka powiadomi Klienta celem ustalenia dalszego postepowania.

 

Reklamacje i zwroty

 

1.    Wszystkie towary dostępne w Aptece są objęte gwarancją producenta.

 

2.   Przed odbiorem przesyłki od dostawcy (Poczta Polska, kurier GLS), Klient zobowiązany jest sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu podczas transportu. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan opakowania oraz taśm zabezpieczających naklejonych na przesyłkę. W przypadku gdy przesyłka nosi znamiona uszkodzenia lub dostarczona jest w foliopaku, należy odmówić przyjęcia przesyłki i zażądać sporządzenia protokołu, a następnie skontaktować się z Apteką w celu poinformowania o uszkodzonej przesyłce, tel. +48153070153 lub e-mail:  info@aptekazdrowie-24.pl.

 

3.   W przypadku nie sprawdzenia paczki przy kurierze (brak protokołu) reklamacja nie będzie uwzględniana.

 

4.   Klientowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki, zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie praw konsumentów (Dz.U.z 2000 r Nr 22 poz.271 z późniejszymi zmianami)

 

5.   Zgodnie z Ustawą z dnia 8 stycznia 2015 roku poz. 28 ( artykuł 68 ust. 3l i 3m).produkty lecznicze nie podlegają zwrotowi. Wyjątek stanowi wada jakościowa, niewłaściwe wydanie lub sfałszowanie produktu leczniczego.

 

6.    Zwrócone towary Apteka przyjmuje pod warunkiem ich odesłania przez Kupującego w oryginalnym opakowaniu, z oryginalnymi banderolami, bez jakichkolwiek znamion ingerencji w ich konstrukcję lub korzystania z towaru. Wraz z dowodem zakupu oraz kartą gwarancyjną (dla produktów posiadających karty gwarancyjne) zwrot należności za zwrócone towary, nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania zwrotu na wskazane przez Państwa konto bankowe. Zwroty prosimy kierować na adres: Apteka Zdrowie, ul.Opatowska 10, 28-200 Staszów.

 

7.  Koszt przesyłki za zwracany towar ponosi Klient. Apteka nie przyjmuje przesyłek pobraniowych. O ile zwrot pieniędzy ma nastąpić kanałem innym niż zwykły przelew bankowy to koszt ich przesłania jest potrącany z sumy podlegającej zwrotowi.

 

8.    Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni roboczych. W tym czasie Kupujący zostanie zawiadomiony o podjętych przez Aptekę decyzjach, tj. ewentualnej wymianie, naprawie bądź zwrocie kosztów. Reklamacja oraz gwarancja nie obowiązują gdy na zakupionych produktach widać uszkodzenia mechaniczne.

 

9. Apteka zwraca Kupującemu koszty przesyłki reklamacyjnej, po uwzględnieniu reklamacji, na rachunek wskazany przez kupującego. W przypadku nie uznania reklamacji za zasadną lub stwierdzenia uszkodzenia towaru z winy Kupującego, Apteka nie zwraca kupującemu poniesionych kosztów przesyłki. Na zlecenie Kupującego, przesłane w formie pisemnej lub elektronicznej, Apteka odsyła ponownie towar na koszt Kupującego.

 

10. Jeśli zaginie przesyłka wysłana za pośrednictwem Poczty Polskiej, a Apteka otrzyma od Kupującego informację o niedoręczeniu zamówionego towaru, Apteka wszczyna postępowanie reklamacyjne po 21 dniach od daty nadania przesyłki. Odszkodowanie za przesyłkę wypłacane jest po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia rozpatrzenia reklamacji z Poczty Polskiej, która może rozpatrywać reklamację w okresie 30 (trzydziestu) dni od momentu otrzymania reklamacji przez Aptekę.

 

11. W przypadku zaginięcia lub uszkodzenia przesyłki kurierskiej, Apteka natychmiast wszczyna postępowanie reklamacyjne na postawie protokołu szkody spisanego przy doręczeniu przesyłki. Odszkodowanie za przesyłkę wypłacane jest Kupującemu po otrzymaniu pisemnego rozpatrzenia reklamacji z GLS, tj. nie później, niż po 60 dniach od daty złożenia reklamacji przez Aptekę.

 

 

Ochrona danych osobowych

 

1.  Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w celu wypełnienia wszelkich formalności związanych z zakupem produktów w Aptece.

 

2.    Klient dokonujący zakupu w sklepie wyraża zgodę na przekazanie jego adresu e-mail do Grupy Allegro oraz na przetwarzanie przez Aptekę oraz Grupę Allegro, jego danych osobowych w celu wypełnienia ankiety wraz z opinią o dokonanej transakcji w aptece internetowej AptekaZdrowie-24.pl, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997)

            3.   Klienci którzy wykazali zainteresowanie produktami Apteki i dokonali zakupu zostaną
                  uwzględnieni w najbliższym informatorze  Newsletter Apteki. W każdym informatorze
                 istnieje możliwość rezygnacji z informacji Newsletter.


 
 

Pozostałe postanowienia

 

1.    Wszelkiego rodzaju spory, które nie zostaną rozwiązane polubownie pomiędzy Apteką a Kupującym będą rozstrzygane przez sądy odpowiednie ze względu na siedzibę Apteki.

 

2.    W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem, zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego oraz inne, bezwzględnie obowiązujące, przepisy prawa.

 

3.    Kolejne zamówienia Klientów, którzy nie wywiązali się ze zobowiązań kupna wobec Apteki nie będą realizowane.

 

 

Kategorie

Dobra cena

Opinie naszych Klientów

Transakcja przebiegła pomyślnie. Bardzo szybka wysyłka i korzystna cena wysyłki do Niemiec kurierem (35 zł! - nie znalazłam niżej ceny u konkurencji), po trzech dniach od złożenia zamówienia odebrałam paczkę. Polecam.
Opinię napisał(a): Ola -Zaufane Opinie CENEO

Bardzo ciekawy asortyment w dobrych cenach, błyskawiczna realizacja zamówienia, jestem bardzo zadowolona.
Opinię napisał(a): martyna -Zaufane Opinie CENEO

Transakcja przebiegła pomyślnie. Polecam.Sądzę ze ze względu na bogata oferte produktów zostane stałym klientem tego sklepu.Dziekuje
Opinię napisał(a): Małgorzata -Zaufane Opinie CENEO

W 3 dni przesyłka dotarła do Wielkiej Brytani.Jestem mile zaskoczona.Expresowe tempo! Polecam.
Opinię napisał(a): Jolanta -Zaufane Opinie CENEO

Sprzedawca godny polecenia, świetna komunikacja i pełna zgodność przesyłki z zamówionym towarem. Czas realizacji ekspresowy- przesyłka (Pocztą Polską) po 7 dniach odebrana na dalekiej północy Norwegii. Na pewno jeszcze nie raz skorzystam z usług sprzedającego. POLECAM!
Opinię napisał(a): marcin -Zaufane Opinie CENEO

Transakcja przebiegła pomyślnie. Starannie zapakowane produkty dostarczone w bardzo szybkim czasie do Australii. To juz moj kolejny zakup i za kazdym razem jestem bardzo zadowolony. Autentycznie polecam.
Opinię napisał(a): Richard -Zaufane Opinie CENEO

Transakcja przebiegła pomyślnie i bardzo profesjonalnie, dziś wplata jutro w domu zakupiony towar. Polecam.
Opinię napisał(a): Tadeusz Wroński -Zaufane Opinie CENEO

Transakcja przebiegła pomyślnie. Polecam. Przesyłka do Szkocji doszła w 4 dni, jak coś było nie jasne Pani zadzwoniła i wszystko się wyjaśniło. Bardzo miła obsługa klienta.
Opinię napisał(a): Przem -Zaufane Opinie CENEO

Super expres.Paczka dotarła na drugi dzień.POLECAM SKLEP.
Opinię napisał(a): Sławek -Zaufane Opinie CENEO

To juz moje kolejne zakupy w tym sklepie, jak zawsze szybko i solidnie, mila obsluga telefoniczna, towar zapakowany wzorowo. Polecam serdecznie!
Opinię napisał(a): mw -Zaufane Opinie CENEO

Opinie o nas

Pomoc w zakupach

Zadzwoń do nas
Infolinia
codziennie  9:00-18:00
+48 153 070 153
  
My zadzwonimy
Napisz do nas

Koszt dostawy

Zamówione produkty wysyłamy w większości w ciągu 24h Szybka i bezpieczna przesyłka dzięki współpracy z najlepszymi firmami kurierskimi i Poczty Polskiej.

Sposoby płatności

PLN euro funt dolar
Twój koszyk: wartość: 0,00 zł, liczba produktów 0 szt. zobacz

+48 153 070 153

Dzisiaj jest 17 grudnia 2017
© 2017 aptekazdrowie-24.pl Wszelkie prawa zastrzeżone
Oprogramowanie sklepu AptusShop wykonanie aptus.pl