1. Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest podanie przez Kupującego wszystkich wymaganych informacji, które zawarto w formularzu elektronicznym zamówienia. Każda osoba składająca zamówienie, powinna dokładnie uzupełnić obowiązkowe pola formularza. Dane osobowe powinny być zgodne z prawdą. Zamówienia o wątpliwych danych osobowych nie będą realizowane.
2. Klient, który dokonał zamówienia na stronie internetowej, otrzyma na swoją skrzynkę email powiadomienie o dokonaniu zamówienia, które jest zobowiązany potwierdzić, inaczej zamówienie nie będzie realizowane, a po 3 dniach zostanie anulowane.
3. Wybranie funkcji „Złóż zamówienie” jest jednoznaczne z zamknięciem zamówienia. Zamówienie nie może więcej być zmienione, pod względem jego zawartości.
4. Do każdego zamówienia dołączany jest paragon fiskalny lub, na życzenie Klienta, faktura VAT, co należy zaznaczyć w formularzu przy składaniu zamówienia. Warunkiem wystawienia przez Aptekę faktury VAT jest wskazanie, przez Kupującego, w treści zamówienia dodatkowych informacji, w szczególności numeru NIP. Kupujący wyraża zgodę na wystawienie faktury VAT.
5. Klient jest na bieżąco informowany automatycznie generowanymi wiadomościami e-mail o statusie zamówienia. Po odebraniu paczki przez kuriera, Klient może śledzić na portalu firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej, gdzie aktualnie znajduje się jego przesyłka. Osoby które wybrały odbiór zamówienia w Aptece stacjonarnej, są powiadamiane SMS-em gdy zamówienie jest gotowe do odbioru.
6. Zamówienie może zostać anulowane przez Klienta do momentu przekazania przesyłki kurierowi. W tym celu należy wysłać informację na adres info@aptekazdrowie-24.pl.
7. Apteka zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta kosztami usługi transportowej w przypadku braku możliwości doręczenia przesyłki z powodu podania nieprawidłowego lub niepełnego adresu dostawy.
8. Zamówienia, za które nie wpłynie przedpłata na nasze konto w terminie 7 dni, zostaną anulowane.
9. W sporadycznych przypadkach dostępność produktu, w zależności od popytu i zapasów w magazynie oraz u dostawców, może ulec gwałtownej zmianie tak, że w danym momencie widoczny na stronie Apteki produkt jako dostępny, z chwilą składania zamówienia może być już wyprzedany. W takiej sytuacji Klient zostanie o tym niezwłocznie powiadomiony przez Aptekę i zdecyduje czy zechce inny produkt, czy też otrzyma zwrot pieniędzy na wskazane przez siebie konto.
10. Wszystkie produkty, które są doręczone Klientom, są odpowiednio zabezpieczone oraz starannie zapakowane w kartonowym pudełku. Każda przesyłka posiada list przewozowy z adresem doręczenia oraz numer telefonu podany przez klienta w celu ułatwienia doręczenia przesyłki.
11. Na życzenie Klienta Apteka zapakuje zamówienie w opakowanie neutralne (wymaga zaznaczenia w elektronicznym formularzu zamówienia). Apteka gwarantuje pełną dyskrecję.
12. Apteka ma prawo do zmian cen oraz postanowień tego Regulaminu bez wcześniejszego uprzedzenia.
13. Cena produktów z grupy "Dobra cena" i "Wyprzedaż" obowiązują do wyczerpania zapasów.
14. Zamówienia mogą być składane przez 24 godziny na dobę. Zamówienia złożone w piątek po godzinie 17, soboty, niedziele oraz święta, realizowane będą w kolejnym dniu roboczym.
15. Po wypełnieniu formularza zamówienia i sprawdzenia poprawności wprowadzonych danych, należy zaznaczyć opcję, dotyczącą akceptacji treści upoważnienia dla pracownika firmy doręczającej do odbioru zamówionych produktów w Twoim imieniu i na Twoją rzecz z naszej apteki. Następnie, należy wybrać opcję „realizuj zamówienie”. Zamówienie zostanie przekazane do realizacji. W przypadku braku akceptacji upoważnienia, zamówienie nie będzie mogło zostać zrealizowane.