Gwarancja i zwroty

1. Pacjent powinien sprawdzić paczkę przy kurierze aby kwalifikowała się do reklamacji w przypadku nie sprawdzenia paczki przy kurierze reklamacja jest nie uwzględniana.


2. Paczki widocznie uszkodzonej nie należy przyjmować. W takiej sytuacji kurier powinien sporządzić protokół reklamacyjny i zabrać paczkę z powrotem.


3. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie praw konsumentów (Dz.U.z 2000 r. Nr 22 poz.271 z późniejszymi zmianami) Klientowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki, z zachowaniem restrykcji dotyczących produktów leczniczych i wyrobów medycznych.


4.
Zgodnie z Ustawą z dnia 8 stycznia 2015 roku poz. 28 ( artykuł 68 ust. 3l i 3m) produkty lecznicze nie podlegają zwrotowi. Wyjątek stanowi wada jakościowa, niewłaściwe wydanie lub sfałszowanie produktu leczniczego.


5. Produkty lecznicze i wyroby medyczne mogą być zwracane do apteki wyłącznie z powodu wady jakościowej lub niewłaściwego ich wydania zgodnie z art. 96 ust.6 ustawy z dnia 6.09.2011r. Prawo Farmaceutyczne(t.j. Dz.U. z 2008 r Nr 45 poz.271 z późniejszymi zmianami).


6. Zwracany w trybie określonym w pkt. 5 towar powinien być dostarczony (odesłany) do apteki w stanie niezmienionym (bez śladów użytkowania) wraz z dowodem zakupu oraz kartą gwarancyjną (dla produktów posiadających karty gwarancyjne). Zwrot należności za zwrócone towary, nastąpi w terminie 7 dni od daty otrzymania zwrotu na wskazane przez Państwa konto bankowe.


Wszystkie zwroty prosimy kierować na adres:


Apteka Zdrowie
ul.Opatowska 10
28-200 Staszów


7. Przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 ustawy z 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej  Pacjent traci uprawnienia określone w wyżej wymienionej ustawie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi apteki o tym fakcie. W przypadku sprzedaży niestanowiącej sprzedaży konsumenckiej, wyłącza się przepisy zawarte w artykułach 556-576 Kodeksu Cywilnego.


8. Pacjent ma prawo żądać bezpłatnej wymiany bądź naprawy zakupionego produktu, w przypadku gdy wymiana bądź naprawa jest możliwa. Gdy apteka internetowa nie jest w stanie wywiązać się z umowy pacjent ma prawo do obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy.


9. Czas w jakim apteka internetowa rozpatruje reklamacje nie powinien przekroczyć 14 dni roboczych. W tym czasie pacjent zostanie zawiadomiony o podjętych przez aptekę internetową decyzjach i ewentualnej wymianie bądź zwrocie kosztów.


10. Wszelkie koszty związane z reklamacją pokrywa apteka internetowa.


11. Reklamacja oraz gwarancja nie obowiązują gdy na zakupionych produktach widać uszkodzenia mechaniczne.

Kategorie

Dobra cena

Opinie naszych Klientów

Transakcja przebiegła pomyślnie. Bardzo szybka wysyłka i korzystna cena wysyłki do Niemiec kurierem (35 zł! - nie znalazłam niżej ceny u konkurencji), po trzech dniach od złożenia zamówienia odebrałam paczkę. Polecam.
Opinię napisał(a): Ola -Zaufane Opinie CENEO

Bardzo ciekawy asortyment w dobrych cenach, błyskawiczna realizacja zamówienia, jestem bardzo zadowolona.
Opinię napisał(a): martyna -Zaufane Opinie CENEO

Transakcja przebiegła pomyślnie. Polecam.Sądzę ze ze względu na bogata oferte produktów zostane stałym klientem tego sklepu.Dziekuje
Opinię napisał(a): Małgorzata -Zaufane Opinie CENEO

W 3 dni przesyłka dotarła do Wielkiej Brytani.Jestem mile zaskoczona.Expresowe tempo! Polecam.
Opinię napisał(a): Jolanta -Zaufane Opinie CENEO

Sprzedawca godny polecenia, świetna komunikacja i pełna zgodność przesyłki z zamówionym towarem. Czas realizacji ekspresowy- przesyłka (Pocztą Polską) po 7 dniach odebrana na dalekiej północy Norwegii. Na pewno jeszcze nie raz skorzystam z usług sprzedającego. POLECAM!
Opinię napisał(a): marcin -Zaufane Opinie CENEO

Transakcja przebiegła pomyślnie. Starannie zapakowane produkty dostarczone w bardzo szybkim czasie do Australii. To juz moj kolejny zakup i za kazdym razem jestem bardzo zadowolony. Autentycznie polecam.
Opinię napisał(a): Richard -Zaufane Opinie CENEO

Transakcja przebiegła pomyślnie i bardzo profesjonalnie, dziś wplata jutro w domu zakupiony towar. Polecam.
Opinię napisał(a): Tadeusz Wroński -Zaufane Opinie CENEO

Transakcja przebiegła pomyślnie. Polecam. Przesyłka do Szkocji doszła w 4 dni, jak coś było nie jasne Pani zadzwoniła i wszystko się wyjaśniło. Bardzo miła obsługa klienta.
Opinię napisał(a): Przem -Zaufane Opinie CENEO

Super expres.Paczka dotarła na drugi dzień.POLECAM SKLEP.
Opinię napisał(a): Sławek -Zaufane Opinie CENEO

To juz moje kolejne zakupy w tym sklepie, jak zawsze szybko i solidnie, mila obsluga telefoniczna, towar zapakowany wzorowo. Polecam serdecznie!
Opinię napisał(a): mw -Zaufane Opinie CENEO

Opinie o nas

Pomoc w zakupach

Zadzwoń do nas
Infolinia
codziennie  9:00-18:00
+48 153 070 153
  
My zadzwonimy
Napisz do nas

Koszt dostawy

Zamówione produkty wysyłamy w większości w ciągu 24h Szybka i bezpieczna przesyłka dzięki współpracy z najlepszymi firmami kurierskimi i Poczty Polskiej.

Sposoby płatności

PLN euro funt dolar
Twój koszyk: wartość: 0,00 zł, liczba produktów 0 szt. zobacz

+48 153 070 153

Dzisiaj jest 24 czerwca 2017
© 2017 aptekazdrowie-24.pl Wszelkie prawa zastrzeżone
Oprogramowanie sklepu AptusShop wykonanie aptus.pl